I brist på annat

En lista.

Bästa veckodagen: Fredag!

Humör: Trött men ganska glad

Favoritgodis: Soda pops. Choklad. Biopopcorn!

Är det nåt du absolut inte äter: Fisk och skaldjur

Kläder just nu: Jazzbyxor som ser ut som jeans och t-shirt med skräckfilmstema

Musik just nu: Melodierna från Lokes gåstol

Favoritsaft: Jag dricker inte gärna saft. Men om, citronsaft tror jag

Dagens längtan: Ett jobb. Sömn. Mer pengar.

Hur många kuddar sover du med: Två

Spelar du nåt instrument: Nej. Jag har spelat piano. Och amatörtrummat.

Dagens frisyr: Oborstat, hängande i naturliga vågor

Kommer du ihåg din första kärlek: Absolut.

Har du några homosexuella vänner: Nej inte vad jag vet. Har haft dock.

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Självklart!

Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, varför då? Den känns ganska livsviktig. Finns ju olika sorters kärlek.

Bio eller promenad: Bio är underbart om det är en bra salong, en bra film och med bra sällskap.

Dagens borde: Leka mer med Lokeman. Men orken infinner sig ej.

Dagens fundering: Kommer jag att få jobbet och kommer det kunna leda till mer?

Snarkar du? Ja

Rädd för insekter? Nej inte rädd. Men det finns en del ganska äckliga dock.

Det här är jag bra på: Att älska människor. Att lyssna. Att ge (mer eller midre snälla) råd. Laga mat.

Vad vill du jobba som? Skulle gärna ha en cateringfirma eller liknande.

Chips eller godis: Chips tröttnar man fort på, annars skulle det bli det, de är godare än godis.

Skriver du dagbok: Nästan. Jag skriver ju bloggen!

Har du tatuerat eller piercat dig, i så fall vad och vart: Jag har två tatueringar än så länge, ett hjärta med horn och svans på vaden och ett hjärta som det står mamma i på bröstbenet. Jag har hål i öronen och tungan, hade i bröstvårtan förr men den är utplockad.

Hur många syskon har du: En lillebror och en extra-lillebror

Är du rädd för blod: Nej inte alls.

Anser du att du är stark: Allt är väl relativt. Men som person är jag väl ganska stark psykiskt.

Röker du: Ja tyvärr

Snusar du: Usch nej

Använder du narkotika: Har aldrig testat någon form av narkotika

Kaffe eller te: Kaffe dagligen, men te är ibland ruskigt gott. Speciellt persikote från Italien.

London eller Paris: Har inte varit på nån av platserna, men London lockar nog mer.

Favoritfärg: Svart

Född: Karlstad

Nationalitet: Svensk. Men min mamma är halvungrare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0