Se på egen risk

Jag har nyss sett om Trainspotting (som för övrigt är en av mina få topprankade filmer) och den är fortfarande fantastiskt bra.
Men det är en viss skillnad att se den nu och förr.
Speciellt en scen som jag inte alls var beredd på.

Eller, jag visste att den var med, vad jag inte visste var hur jag skulle reagera på den i dagsläget.
Visst, jag har alltid tyckt att den var hemsk, men nu kunde jag inte hejda mig alls, utan stortjöt! Tårarna sprutade och jag ylade nästan så högt att jag skrämde hunden på våningen ovanför.

Se filmklippet på egen risk. Och ursäkta att den enda filmen jag hittade är skitkvalité och spansk (portugisisk?) text.
Speciellt mammor till småbarn varnas. Inte för kvalitén, utan innehållet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0