22:a december. En första.

Ojojoj, vad tiden rinner iväg!
Jag startade ju nyss julkalendern, och snart är den slut!

Och inte ett enda förslag på vad jag ska skriva om på julafton har jag fått heller.
Dåligt gjort av er.
Tänk om jag inte skriver nåt alls då!

Okej.
En första.

Första vadå?
Jag har ju skrivit om min första kyss och min första pojkvän...
Min första...finne? Näe.
Nåt som är lite mer intressant kanske.

Kanske den första bloggen jag började läsa?
Det var min kära vän (och bestman på vårat bröllop) Björn tror jag.
Sen läste jag i tidningar om en tjej som kallades för Blondinbella, född på 90-talet men ändå hur framgångsrik som helst. Blev nyfiken och började läsa hennes blogg, förstod dock ganska snabbt att den här bruden är totalt pantad och vet ingenting om den riktiga världen. Tittar in i hennes blogg då och då för att få smyghata lite dock och håna i tystnad.
Ja, sen har man ju sonderat terrängen och lagt en del bloggar i favoritbokmärken.
Mina vänners bloggar läser jag ju.
Och en del humorbloggar.
Och min egen såklart, den är ju en av de bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0