4:e december. Det här åt jag idag.

Lite tråkig lucka kanske.
Jag åt inte så mycket idag.
Men det jag har ätit och druckit visar jag med en bildbomb, alla bilder är googlade.

Startade min dag med överblivna

från gårdagens fredagsmys.

Fortsatte med en kopp

efter att maken vaknat och satt igång bryggaren (jag är för lat för att fixa kaffe till bara mig själv)

Runt lunchtid var jag inte speciellt hungrig, men jag drack en mugg

Känns extra lyxigt i smällkalla vintern med vispgrädde på

På eftermiddagen var jag gräsänka och kände inte för att laga mat, istället inhandlade jag

Och


Och nu på kvällen sitter jag och njuter av friden med en flaska


Mycket givande matdagbok idag. Not!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0