7:e december. Min bästa vän.

Min bästa vän är inte alltid så smart.
Min bästa vän tänker inte alltid innan handling.
Min bästa vän är mycket barnslig och har svårt för att se allt som är tråkigt när det finns roligare saker i närheten.
Min bästa vän är snuskig och har riktigt dålig humor.
Min bästa vän kanske inte ser så mycket ut för världen.
Men för mig är han så mycket!


Min älskade make såklart!!!!




Fast delad plats är min minst lika älskade mamma.
Man kan väl ha två bästisar i vuxen ålder utan att det blir trepartsbråk?

Kommentarer
Postat av: Vonsan

Han är en av mina absoluta favoriter oxå!

2010-12-08 @ 08:03:04
Postat av: Ninni

Mm va gulligt, min man är min bästa vän också.



Ha det så gott nu försvinner jag några dagar..kramen

2010-12-08 @ 10:09:14
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0