Onepiecevadå?

På båten över till Danmark för ett par veckor sedan så såg jag en tjej som gick runt i sin pyjamas.
Man liksom ba' va?
Knallar hon runt i en rosa pyjamas och vinterkängor på en färja?

Dagen efter så var det en annan flicka på hotellet som hade på sig en randig pyjamas vid frukostbuffén.
Okej, hon orkade inte klä på sig innan hon åt, hon var väl utsvulten.
Men sen såg jag henne knalla ut på stan i samma pyjamas!

Jag funderade på vad det var för konstiga människor, underliga pyjamaser (skriver man så? pyjamasar? pyjamas?) var det också, de såg ut som sparkdräkter för bebisar i förvuxen storlek.

Så kom jag hem och letade efter lite information.
Då visar det sig att det är på modet att ha på sig pyjamaser/sparkdräkter och att storbloggarna tydligen har startat en trend med så kallade One-pieces.

Undrar när de kommer att säljas med tillhörande nattmössa eller jättenapp.




Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin & gravid ♥

Jag vill ha en sådan, dem verkar ju supermysiga!!! :)

2010-12-15 @ 16:28:45
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0