Ikea?

Alltså, är jag den enda kvinnan i Sverige som inte tycker om shopping på Ikea?
Jodå, jag gillar utbud och priser och jag handlar där.
Men jag kan inte gå dit bara för att gå runt och spana och känna på prylarna och önska och drömma.

Jag tycker det aaaastråkigt! Jag går in, plockar på mig det jag ska ha och vill ut igen så fort som möjligt.
Kanhända blir det en kaffe i restaurangen, men hela tiden går det pirrningar längs ryggraden på mig som manar på mig att skynda så jag kommer ut nån gång.

Jag är verkligen inte som andra barn.

Kommentarer
Postat av: Natosh

När vi flyttade till Katrlstad hade vi inte en enda pinal. Detta löste vi med att köpa hela lägenheten på Ikea = sju vagnar möbler, porslin, fan och hans moster. Det tog tre dagar och sedan hade vi montering till förbannelse =tre dagar till och blodiga fingrar.



Vi får fortfarande ta ett djuuuupt andetag innan vi sätter fötterna innnanför Ikeas väggar...



Men korven är ju billig :D

2010-02-05 @ 10:08:26
URL: http://www.natosh.se
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Ja, det är du nog. IKEA är sååå roligt! Särksilt utomlands.



2010-02-07 @ 01:29:19
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0