Jaja, jag tävlar väl då

Jag brukar inte tävla i bloggtävlingar, men nu jäklar är det på tiden.

Tävlingen hittar man hos Spiderchick och den har med Svenska Spel Schlager-Bingo att göra också.

Anledningen till att just moi ska vinna den här tävlingen är för att jag har det lite körigt just nu.
Nyflyttad till en ny lägenhet med en tremånaders bebis som kräver uppmärksamhet, det gör att jag inte riktigt hinner pakca upp lådor på det löpande band jag är van.
Jag bor i flyttkartonglabyrinten nummer ett, mina dagar går åt att byta bajsblöjor och jag går klädd i kläder (de få som inte ligger nedpackade i kartonger fortfarande alltså) som är fulla med barnspyor.

Jag förtjänar lite glamour i mitt liv just nu. Tycker jag i alla fall. Så kan gubben stanna hemma med bebisen medan jag mår illa av alla fruktansvärda nakenchocker i Melodifestivalen. Så det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0