Lenkan vs Flytt

Jahapp. Hela dagen gick åt att plocka ihop lägenheten, det var mycket kvar att packa.
Och nu när vi är färdiga firar jag på mitt egna sätt.

Med lindad handled som gör förbannat ont och snorig näsa.

Lyckost XY som ska fika med mig imorgon. Knallröd näsa med konstant snorflöde, fuktiga ögon och lindad handled. För att inte tala om det torra, frissiga håret, den bleka huden och de konstanta gäspningarna.
Jag är verkligen ett fika-kap.

Om jag såg ut som en luggsliten duvfjäder imorse, så ser jag ut som tre blöta (redan uppätna och regurgiterade) katrinplommon nu ikväll.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Här hade det behövts bildbevis...hihi



Kramen

2010-02-06 @ 09:17:36
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0