What's the point?

Oj vad mycket engelska rubriker jag svänger mig med idag.

Ni som känner mig vet att jag har varit storrökare. Länge.
Jag har rökt sedan jag var 11 år gammal av olika skäl, och nej, jag föll inte för nåt grupptryck.

Jag var rökfri under hela graviditeten och ett bra tag efteråt, nu har jag däremot börjat tjuvröka lite ibland för att jag känner mig stressad. Men jag lovar att sluta igen så fort Lokeman har börjat sova i sin egen säng.

I alla fulla fall, till det väsentliga.
Jag har upptäckt att i takt med att priserna har stigit på cigaretter så har antalet minskat.
Det är numera bara 19 cigaretter i ett paket. Men va?
Varför? Tror de att man kommer röka mindre för att det "saknas" en cigarett?

I don't get it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0