Dagens ungdom

Har nyss varit på badhuset och simmat en kilometer idag igen.
Det var en klass på simskola där samtidit, alltså i åldern 6-7 år nånting.
När jag stod och väntade på Tezzie på toaletten så sprang det två småpojkar förbi mig, glodde på min bakdel och började sjunga: "shake that ass bitch, and let me see what you got"

För det första: Vad är det för jävla musik som barnen lyssnar på?
För det andra: Hur i helsefyr vet barnen vad texten betyder?
För det tredje: Vad hade de tagit sig till om jag verkligen hade shakat mitt ass för dem?

Kommentarer
Postat av: Ninni

Ja men herregud helt jävla sjukt ju!!



Ja du skulle ha skakat loss..haha.

Va duktig du är som är iväg och simmar det är skön träning..kramen

2010-01-14 @ 14:59:42
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Tezzie

Ja gumman vi får se om det är en gammal gubbe med käpp som sjunger så nästa gång, helt otroligt mmn nästa gång gungar vi loss haha ses sen när det blir 1000m till idag puss & kram

2010-01-15 @ 07:02:08
Postat av: mamoulian

1)Det är bara den musiken som gäller idag, annars är man helt ute...

2)Det är äldre syskon eller kanske tom. vissa föräldrar som lär dem... Sen kompisar, klart.

3)Deras lärare hade ringt polisen och så hade du fått ta smällen - så är det idag...



OK!



Det är ju precis samma problem som jag stötte på...



När jag kom till min grabbs skola (klass 1b) kom en kille och sa: "Din son sa 'What's up, bitch?' till mig. Så¨får man inte säga." Och jag svarar honom: "Han har inte lärt sig några såna ord hemma, så sluta säga en massa saker som han ska upprepa."



Då slutade ungen klaga. Jag fattar ju (det har hänt förr och verkar fortsätta) att grabben tycker det är häftigt och cool men vet ju inte vad det betyder. Naturligtvis kommer jag (och har alltid gjort)ta itu med verkliga problem kring mina barn... Men ... Jag är jävligt förbannad på de här små barnen som ska vara tuffa och sedan låta andra få ta smällen...

2010-01-16 @ 09:44:41
URL: http://cesspitrefuse.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0