Blodbad (eller bloddusch?)

Jag har ett problem.
Jag har en leverfläck modell utstående (eller kallas det födelsemärke då?) precis i högra ljumsken.
Och när jag ska ansa min muffla (vilket jag faktiskt gör ibland trots att jag är en murrig småbarnsmamma...man visar sig ju i badkläder ibland också) så råkar den där leverfläcken på något mystiskt vis hamna i vägen.
Vilket då resulterar i att blodet väller fram som i den värsta splatterfilmen.
Jag skulle nog kunna rekonstruera Psycho i min egen dusch om jag ville.
Men det vill jag inte.


Kommentarer
Postat av: Conradhelena

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2011-03-31 @ 11:00:39
URL: http://conradhelena.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0