Ett mord har skett

Min tvättmaskin har på något underligt sätt avlivat min morgonrock.
Den är stendöd.
Den luktar i alla fall död. Lik och förruttnelse.
Jag har försökt återliva den ett flertal gånger, genom att tvätta om den med citronsyra, tvätta den ensam, tvätta med extra mycket sköljmedel, hängt den på tork utomhus...
Förgäves.
Min morgonrock kommer snart att vila i soptunnans grav.
Där kan den stinka bäst den vill med andra läskigheter.

Såvida ingen av mina goa läsare har nåt förslag på hur man ska återuppliva en morgonrock som luktar ond bråd död?

Kommentarer
Postat av: Josse

Mitt bästa förslag är att köpa en ny - kanske en tidig födelsedagspresent från svägerska och svåger =) Hoppas att vi ses i huset i slutet av veckan!

2010-06-29 @ 12:21:21
Postat av: Vonsan

Ättika har jag hört.

Eller önska sig en ny när man fyller år .. som Josse skriver

Kramis

2010-06-29 @ 12:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0