Allierade

Mina pojkar gaddar ihop sig mot mig.
Natten till fredag var Lokeman jättepigg mitt i natten och busade och krånglade och höll sin mamma vaken.
Därför bestämde vi (jag) att Henk skulle ta honom på nätterna i helgen.
Jovisst.

Natten till lördag somnade Lokeman 23.30 och sov till 06.40, åt och somnade sen om och sov till 08.50
Henrik led.
Natten till idag somnade Lokeman 23.30 och sov till 07.40
Henrik led.

Tänk om han kunde sova så på veckorna, då skulle han ha en glad och pigg mamma!
Orättvist.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Ja det är ju typiskt haha!!



Läste mer om bruttan som ska ha barn...ja det är ju precis som att ha hund (suck)



Ha en fin dag..har lagt upp bilder på nya lägenheten..kram

2010-03-07 @ 10:32:11
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0