Mycket märkligt

Det sker nåt väldigt underligt i mitt hem.

När jag och Henk köper godis, så köps mest av de sorter han tycker om men inte jag. Jag är mer selektiv. Men det godis jag tycker bäst om tycker han också om. Fast jag inte har ätit mer än lite godis så verkar mina favoritbitar försvinna först och kvar finns bara sånt som endast han tycker om. Hmmm....

Samma sak med snacks. I vårat skafferi finns massor av salta pinnar, jordnötter och tortillachips. Saker som Henk tycker om och inte jag. Men så fort jag köper hem ostbågar eller chips som jag tycker om så försvinner de snabbare än jag hinner äta upp dem. Hmmm....


Jag tror vi har råttor. Som älskar samma saker som jag. Vad annars kan det vara?

Kommentarer
Postat av: Ninni

Du har helt klart en stooor råtta i ditt hem! Du får hitta nåt bra gömställe till ditt godis och sätt i en råttfälla..haha

2010-03-24 @ 17:45:29
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Åsa

hehe, så gör jag också. oskar äter inte lakrits och av någon underlig anledning så det alltid lakritsen som blir kvar till sist...

2010-03-25 @ 17:47:01
URL: http://asonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0