Svettning

Förlåt min frånvaro, den är högst ofrivillig.
Men jag har det stressigt galore för tillfället med all praktik, skola, hemplugg, bebis, värmebölja, man, matlagning, tånaglar som behöver klippas, blygdben som behöver vila och svett som behöver torkas från min panna.

Fy för den lede alltså, jag kommer inte ihåg att det gjorde såhär ont i blygdbenen att cykla när jag var ungdom. Då cyklade man ju jämt! Och nu värker det utav bara fasiken! Känns som om hela min bäckenbotten är ett enda stort blåmärke. Jag ömmar! Och svettas. Och stressar. Men I like it!


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag fick också sketaont i röva efter att jag hade cyklat förut! Fick vänta ett par dagar mellan cykelturerna så att rumpan läkte. Ett hett tips är att fixa en bredare sadel. En såndär tantsadel :P Har en sån på min nya cykel, och jag har inte ett uns av rövvärk efter den :)

2010-05-20 @ 16:54:53
URL: http://http//jagskablisyrra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0