Ah, fuck it!

Jag var på halloweenfest i lördags.
Jag brukar lägga ned så mycket tid på de andra i mitt sällskaps sminkningar och utklädningar att jag inte brukar hinna med mig själv så mycket som jag skulle vilja.
Och ofta ofta brukar de som jag stylat vinna maskeradtävlingen.

Men i lördags bestämde jag mig för att jag skulle kämpa för att vinna för en gång skull, lägga ned mycket tid på mig själv alltså.
Så det gjorde jag. Och jag var jättenöjd med resultatet.
Och alla på festen var nöjda med min insats.

Tror ni jag vann då?
Icke!
För att jag är dotter till sångerskan i bandet. Det kan ju ha fuskats, mamma kanske lovade att spela en speciell låt om dottern vinner, bla bla bla...
SÅ ORÄTTVIST!

Jag gick in i en liten depression. Men bara en liten.


Kommentarer
Postat av: Fiffi

Testar en sak bara.

2010-11-11 @ 15:18:29
URL: http://karlssonheladagen.blogspot.com
Postat av: Beatrice, mamma till Devin & gravid ♥

Buuhu.. Läskig sminkning ^^

2010-11-12 @ 15:06:46
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0