Fjantmänniska

Det är jag.
En total fjantig tönt.

Idag hade jag dejt med en av mina bloggidoler och hon måste tro att jag är totalt knäpp.
Först var jag hypernervös här hemma.
Åh jag är tjock, tänk om hon tycker att jag är för tjock, åh tänk om hon tycker att jag är vidrig som röker fast jag har en unge, åh tänk om hon tycker att jag tar jättedåligt hand om Lokeman, tänk om hon tycker att jag är urbota korkad...

När jag kommit över mina komplex så knatade jag i alla fall iväg och mötte en av de sötaste människor jag sett. Och hennes underbara flörtis till son. Lite blyg, men vem är inte det liksom?
Grejen är att för att maskera min egen blyghet så tror jag att jag har en tendens att bli dryg istället.
Så jag tror att jag babblade på om allt som kom upp i skallen, flinade fånigt och kanske verkade som en hundvalp som vill ha lite ömhet.
Jag minns inte riktigt. Men jag blev i alla fall bjuden hem till henne nästa vecka, så helt urbota konstig kan jag ju inte ha varit. Även om jag förtvivlat satt och letade i min hjärna efter den roliga människan jag kan vara på bloggen under hela träffen...men hittade henne inte.

Fjantiga tönt-Lenka.


Kommentarer
Postat av: Natosh

Haha men åh, nu måste jag ju bara göra ett töntigt blogg-svar! Nu har du ju redan sett vilken tönt jag är så det är bara att köra. Dryg, vidrig och tjock var dock inga av de intryck jag fick, men töntar gillar jag!

2010-09-10 @ 22:45:31
URL: http://natoshh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0