Borde vara förbjudet!

Jag är en sucker för mat(tävlings)program på TV, några absoluta favoriter är Hells Kitchen, Top Chef och Masterchef Australia. Just nu kollar jag igenom den sistnämndas säsong 3. Och jag har issues.

Jag finner nämligen en av deltagarna vara ett riktigt drägelmaterial.
Übersnygg och charmig och gullig och allt vad man mer kan säga. Vackra ögon, långt hår, snällt leende....

Det borde vara förbjudet att ha med såna snyggingar i matprogram!
Inte fasen kan jag fokusera på maten han gör när han är i bild, det måste ju vem som helst förstå.
Det värsta är att han är grymt duktig också, det säger i alla fall domarna och jag får lita på dem, men jag får ju inte se det själv!


Hot hot hot


Kommentarer
Postat av: Tjej 26

Nom nommm HET!! :-P

2011-08-22 @ 16:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0