Free at last!

Så, nu är mitt sommarschema äntligen slut.
Det har varit slitsamt och kämpigt och jag har inte haft ork till mycket.
Dessutom har det hänt lite jobbiga personliga saker.

Men nu börjar det kännas lite bättre.

Psykiskt alltså.
Fysiskt så känns det som om jag sväljer taggtråd och hostar brylépudding.
Någon har dessutom proppat bihålorna fulla med bomull och skjutit upp små små stenar i näsan på mig.

Vilken tur att jag är lyckligt gift och inte behöver attrahera någon.
Min man har redan sagt att jag såg ut som om någon dragit mig genom ett träsk när jag skulle föda barn, så jag behöver liksom inte göra mig till för honom.

Inte ens mina snygga läppar skrämmer bort honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0