Alla stjärtars dag

Jaha.
Det är alla hjärtans dag idag.
Undrar hur den ska firas...

Jag är nämligen inte speciellt romantisk av mig.
Min uppfattning om romantik är när Henk kokar makaroner åt mig, eller om han dammsugar utan att jag har bett honom. Då är han romantisk liksom.
Ska jag vara romantisk så säger jag att jag älskar honom och han får köpa ett nytt tv-spel.

Men imorse när Henk hade lämnat lilleman på dagis så tänkte jag vara romantisk, eller liknande.
Så jag släckte ned alla lampor och väntade på honom med heta kyssar förberedda.
Kastade mig över honom när han kom hem och försökte hångla upp lite.
Men se det gick inte alls.

För han var lortig, hade inte duschat igår och inte på morgonen, och han ville inte vara dirty med mig och lorta ned min renhet.

DET är romantik det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0