Fan. Helvete. Piss. Jävlar.

Och alla andra fula ord som man egentligen inte ska yppa på en blogg.
Men just nu skiter jag i etikett och sånt, för nu mår jag kasst.

Idag har inte varit en bra dag.
Började inatt med en pojke som vaknade 8 ggr under natten och skrek. Första skriket kom fem minuter efter att jag somnat.

Fortsatte med att han valde att vakna för morgonen 05.40. Det var bara att kliva upp och underhålla.

Lite lugn när han var på dagis och när han sov efter dagis, men heeeeela eftermiddagen och kvällen så har han gnällt, skrikit, gråtigt, slagits och bitits. Bitits? Bits? Shit the same.

Ingenting har fungerat för att få honom nöjd längre än 20 sekunder, han har matvägrat på kvällen (vilket antagligen resulterar i skrik av hunger inatt) och han har inte lyssnat på ett ord vi har sagt till honom.
Jag är helt uppgiven faktiskt, vet inte vad vi ska ta oss till för att få honom att lyssna på oss! Han förstår ju!

Som grädden på moset fick jag besked om att jag inte kommer in på universitetet i höst, eftersom de inte har fått mina betyg än. Och nu går det tydligen inte att komplettera längre.

Det brast för Lenkan. Nu är hon en lipsill resten av kvällen.


En trött, ledsen och uppgiven Lenka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0