Kugghjul

Det var ett par skitdagar på sommarjobbet faktiskt, dagar då jag inte fick min rast (för vissa tar rast i 45 minuter och inte 30 som det ska vara) och dagar när jag egentligen slutade 21 men inte kom ifrån förrän 21.20.
Sen var det ett par riktigt bra dagar efter det, dagar då jag egentligen slutade 21 men fick gå 20.30 för vi var färdiga med allt och dagar där allt flöt på och alla fick sina raster utan stress.

Det beror verkligen på vem man jobbar med, jag är van vid att ta i lite för att få jobbet avklarat så snabbt och bra som möjligt, jobbar man med folk som inte riktigt har samma vana så blir det så att allt försenas.

Nåväl. Nu har jag långhelg, fre-mån.

Micro-Mike kom helt otippat (och objudet) förbi för att utnyttja min make, min tv och mitt tv-spel.
Jag är förpassad till min dator och mitt sovrum. Ska nog glo på film eller nåt för att slippa slappa pojkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0