en sån där dag

Idag är en sån där dag.
Igår var jag med om något väldigt omtumlande, så jag har sovit skitkasst och tänkt mycket.
Men idag har jag i alla fall fått en massa pluggat.

Orken infinner sig inte riktigt, så ni får stå ut med en tråkig lista.

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? En vad jag vet, har aldrig känt så för nån annan i alla fall.
Vad tycker du om kärlek? Det är livets mening...
När kramade du någon sist? Kramade Loke för 10 minuter sen
Saknar du någon speciell person? Ja, flera stycken...
Har du svårt för att bli kär? Ja. Men lätt för att bli förälskad.
Är du singel? Nej, gift sen 5 år tillbaka
När fick du senast en komplimang? För ca 3 timmar sen, min mamma sa att jag var otroligt söt

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: usch ja
Hånglat med nån riktigt ful: Oh ja, det har passerat några grodor vid mina läppar
Hånglat med fler än 50 pers: Jajamensan. I was a slut!
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Se föregående svar
Gjort något riktigt dumt? Oh ja, flera gånger
Gjort något du verkligen ångrar? Se föregående svar
Åkt ambulans? Ja. Inte så roligt som man kan tro.
Åkt polisbil? Faktiskt inte!
Gjort nåt olagligt? Japp.
Fått din mamma att gråta? Mååånga gånger. Och min pappa. Och min bror. Och min man.
Slagit ner någon? Nej, men slagit nån som ligger ned.
Skämts över dina föräldrar? Aldrig för min mamma
Sagt jag älskar dig och menat det? Jag menar det alltid när jag säger det!
Tar du droger? Nikotin och koffein, alkohol ibland och paracetamol eller ibuprofen. Aldrig rört annat.
Dricker du? Inte så mycket nu för tiden
Vilka kläder sover du i? Inga!
Vad hatar du verkligen? Skitprat bakom ryggen. Oärlighet. Inställsamhet. Matte.
Varit kär? Still going strong!
Är du ensam nu? Nej, hela min lilla familj hos mig!
Vill du gifta dig? Vet inte om jag orkar med det en gång till...
Vill du ha barn? Har ett litet hjärtegryn, det får räcka ett tag

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Henk
Såg dig gråta? Henk
Fick dig att gråta? Min pappa
Du delade en dricka med? Mamma och Loke, vi delade två små cola zero på McDonalds igår
Du gick på bio med? Henk
Skällde på dig? Lokeman
Sa någonting till dig och vad var det? Loke, han sa precis: "Mamma, saft! Mormor!"

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Ja, massor
Kramat någon? Hela fem personer!
Pussat någon? Jajamen, hela fyra personer!
Köpt någonting? Ja, handlade mat igår

Sjungit? Japp, barnvisor för Lokeman
Saknat någon? Nej, ingen speciell

JAG HAR:
Digitalkamera? Två stycken, en liten och en systemkamera. Eller, min prylgalna karl har det. Jag lånar.
Systemkamera? Se föregående svar.
Telefon på rummet? Alla rum är mina rum och jag har telefonen i alla rum då och då. Ja till och med på toa!
Egen dator? Ja
Könssjukdom? Nej nej nej, aldrig haft
Bra kompisar? En del riktigt bra. En del mindre bra. En del bara....är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0