Kul grej

Den här listan gjorde jag för snart två år sedan.

Då använde jag mig av Strapping Young Lad som svar på frågorna och det vart ju skitkul. Men nu är jag sugen på att göra om den med ett annat favoritband, nämligen Evergrey.

Bara för att det är så kul.

Det är så att man ska svara på frågorna enbart med låttitlar från en artist/grupp. Man får inte manipulera titlarna, utan de ska skrivas precis som de heter och upprepningar får inte förekomma.

Resultat:

Är du kvinna eller man? – Ambassador
Beskriv dig själv – A Scattered Me

Vad tycker du om dig själv? – Madness Caught Another Victim
Beskriv var du bor för tillfället – Where All Good Sleep

Om du kunde åka någonstans, var skulle du åka? – Different Worlds
Favoritfärdmedel – Broken Wings

Din bästa vän är – Nosferatu
Din favoritfärg är – Blackened Dawn

Hur är vädret? – The Dark I Walk You Through
Favorittid på dagen – End Of Your Days

Om ditt liv var en tv-serie vad skulle den då heta? – Monday Morning Apocalypse
Vad är livet för dig? – A Touch Of Blessing

Det bästa rådet du kan ge? – Words Mean Nothing
Om du fick byta namn, vad skulle du heta då? – The Great Deceiver

Favoritmat – Fragments
Dagens tanke – I Should

Hur skulle du vilja dö? – When The Walls Go Down
Din själs nuvarande tillstånd – Torn

Felen du kan leva med – Obedience
Ditt motto – The Essence Of Conviction


Kommentarer
Postat av: Ninni

Och jag fattar ingenting..jo det gör jag men inga låtar jag känner igen=)



Ha en skön helg..kram kram

2011-11-05 @ 12:37:28
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0