Med ica-kassar i svart

Fy för fasen vilken natt det har varit!

Lokeman sov bara 30 minuter middag igår och det visade sig verkligen inatt.
Jag har varit uppe 6 ggr och Henk 2 ggr.
Det har varit massa gråt och tandagnisslan.

Och för att göra det hela ännu bättre så har våra grannars lilla flicka också haft en skitnatt.
Hon har skrikit och skrikit och gråtit. Och hon har gjort det i sina föräldrars sovrum som ligger vägg i vägg med vårat.
Inte nog med att man har vaknat av hennes gråt, har också trott att varenda gång hon skrek så var det Loke och varit halvvägs upp ur sängen innan jag kommit på att det var hon.

Men det är inte bara mitt barn och granntjejen som har skrikit.
Hennes pappa har gormat på rätt bra han också.
Flera gånger inatt har han rytit till: "Men håll tyst nu!" "Vad fan är det med dig idag?" "Om du inte slutar ska jag ge dig nåt att grina för!"
Hans dotter är ungefär 4 månader yngre än Loke.
Det skar mig verkligen i hjärtat att höra honom. Liksom, tror han att hon gråter mindre för att han skriker till henne?
Idiot.

Nu har jag tunga ögon, svarta ringar under och dessutom påsar helt i klass med papperkassarna från ICA i mitt ansikte.
Känner mig riktigt het idag!

En inte helt pigg Lenka

Kommentarer
Postat av: Ninni

Ohh stackars Loke och stackars er=(



Men sicken jävla pappa..nästan nära en anmälan där=(



Ha en bra dag..kram

2011-11-29 @ 08:26:45
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Vonsan

Stackars granntös. Man blir faktiskt ledsen och fundersam när man hör sånt. Hon borde haft Lokes mamma o pappa ...Kramis.

2011-11-29 @ 15:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0