Höstrusk

Nu har jag kommit hem till det svenska höstrusket.
Resan har varit jättebra, vi har haft det så mysigt och Lokeman har varit så duktig.

Men trots att värmen minskade med hälften och träden är mer gula än gröna här hemma så är jag så glad över att vara hemma igen!
Jag har lärt mig en del på resan. Eller snarare av att komma hem igen:

Jag ska aldrig mer underskatta duschar där man kan reglera värmen, som inte bara spottar ur sig iskallt eller skållhett vatten.
Jag ska aldrig mer ta toaletter där man får spola ned bajspapper i för givet.
Jag ska aldrig mer klaga över vilken dålig trafik det är här, vi har ju faktiskt till och med övergångsställen!
Och jag ska aldrig mer klaga över att jag får ont i ryggen av sängen här. Den har i alla fall en bäddmadrass.

Lite bilder från resan dyker upp imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0