Jag är borta!

Hej hej!

Jag befinner mig på ett underbart hotellrum i Jönköping tillsammans med mamma.
Receptionisten som fanns här när vi ankom igår eftermiddag måste ha ätit ruttna citroner eller något liknande, för hon var supersur och grymt dålig på att hjälpa oss med parkering. Dessutom var hon otrevlig och log inte en enda gång.

Men men. Vi hittade parkering och installerade oss på rummet.
Och rummet är kanonfint!

Idag startade vi dagen med tjugo minuter i hotellets gym, jag sprang en halvmil och mamma promenerade två kilometer. Sen gick vi in i matsalen och förpestade frukostbuffén med våra svettiga kroppar. Orka gå upp och duscha innan frukost liksom!
Men nu har vi duschat och är fräscha som nyponrosor. Är väl tänkt att vi ska ge oss ut och kryssa mellan kastvindarna och se lite av Jönköping.
Kanske köpa en bibel och lite frälsta på köpet, jag menar, vi är ju ändå mitt i Sveriges bibelbälte!


Ännu ofrälst Lenka på rummet. Sänggaveln är väääldigt röd här!

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin och Lili

Vilket hotell bodde ni på?

2012-02-02 @ 19:57:01
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: Sami

sv: jaha :) fler som fått liknande kvitton?



Jag hade hört om filmerna men aldrig brytt mig om de och det känner jag en skuld till att jag inte brydde mig :( okej då vet jag, ser framemot till att se 2:a:)

2012-02-04 @ 17:00:25
URL: http://ihyttan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0