Skitapp

Blogg.se's Iphone-app verkar ha ha gått sönder lite.
Jag kan varken logga in mig själv eller läsa andras bloggar.
Är det fler som har problem med detta?
 
Det gör ju att jag inte kan blogga direkt jag ser nåt som ger mig inspiration, och när jag väl har kommit hem till datorn så slår det aldrig fel, då har det försvunnit i min gröt till hjärna bland annat oviktigt som matlistor, jobbtider och pengafrågor.
Mycket mycket dumt.
 
Så, det får bli lite oinspirerat grejs istället
 
Mobiltokeri

1. Ta fram din mobil
2. Gå till inkorgen
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1-Första meningen i första sms:et
5. Fråga 2-Första meningen i andra sms:et...osv

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Ah, då blir det svårt

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Förlåt att jag inte svarar när du ringer, igår var jag på jobbet, nu var jag på bio

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Mätt o glad

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga till din fiende?
Klart jag litar på dig

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Kalaset blir på torsdag

6. Vilka ord skulle du säga till Gud om du träffade honom?
Oh jävel vad du sluddrar, du får nog lägga dig o sova ruset av dig.

7. Vad vill du höra mest av allt?
Simma lugnt

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Du har mail!

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Söver hon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0