Kalasande

Tänk att min lilla skrutt fyller 4 år nästa vecka...känns som om det var max ett år sen han kom.

Och nu ska vi ha hans allra första barnkalas! Nio gäster bjudna, kalaset kommer att vara hos svärfar (bäst att utnyttja de med hus) och det kommer att vara tema på några av Lokes favorit-figurer.

Jag går all-in på det här kalaset, liksom, hans första barnkalas ska ske i STOR skala! Så mycket som möjligt vill jag knyta an till temat, kosta vad det kosta vill. 

Här är temat

Så snälla hjälp mig komma på vad jag kan ha för tillbehör!

Kommentarer
Postat av: Ingegerd

Klart att hans första barnkalas ska vara helt perfekt =)

Minns när sonen var insnöad på Turtles..många såna tårtor blev det!!!
Kram

2013-11-01 @ 08:37:34
URL: http://www.ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0