Så jävla jag

Jag har inte köpt film på över ett halvår. Men den här veckan har jag minsann slagit på stort och köpt 19 filmer. 19! Snacka om att ha haft abstinens liksom och gå all-in när tillfälle ges (pengar finns).

Okej okej, det var 20 filmer, men en av dem skyller jag på att min son vill ha den. Nicke Nyfiken välkomnar våren.
Det bästa med barn är att man kan köpa barnfilm och leksaker och skylla på att det är deras!

Jag är nyss hemkommen från bio, såg årets skräckis tillsammans med Jenny som är livrädd för sånt. Awesome film och awesome sällskap! ( det bästa är att se/höra reaktioner från rädda kompisar så man kan mobba dem lite sen)

Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0