Listan av listor

Fasen vad kul det var att knåpa ihop svaren till den här listan! Nästan så att jag kommer lägga upp fler av samma lista, fast med olika svar.

Den här listan har jag snott från min favoritbloggerska i Karlstad, Natosh.
Det är så att man ska svara på frågorna enbart med låttitlar från en artist/grupp. Man får inte manipulera titlarna, utan de ska skrivas precis som de heter och upprepningar får inte förekomma.
Jag har valt ett av mina absoluta favoritband, Strapping Young Lad, för att svara på frågorna.
Resultat:

Är du kvinna eller man? – Goat
Beskriv dig själv – Happy Camper

Vad tycker du om dig själv? – Fucker
Beskriv var du bor för tillfället – Wrong Side

Om du kunde åka någonstans, var skulle du åka? – Japan
Favoritfärdmedel – Satan's Ice Cream Truck

Din bästa vän är – The Long Pig
Din favoritfärg är – The New Black

Hur är vädret? – Shitstorm
Favorittid på dagen – Last Minute

Om ditt liv var en tv-serie vad skulle den då heta? – You Suck
Vad är livet för dig? – Far Beyond Metal

Det bästa rådet du kan ge? – Love
Om du fick byta namn, vad skulle du heta då? – Thalamus

Favoritmat – All Hail the New Flesh
Dagens tanke – Oh My Fucking God

Hur skulle du vilja dö? – Underneath the Waves
Din själs nuvarande tillstånd – Drizzlehell

Felen du kan leva med – Anti Product
Ditt motto – Bring on the Young

 

Jag tycker jag lyckades ganska bra ändå


Kommentarer
Postat av: T

SV: Jo, jag vet att det lätt kan bli fel om man gör något alltför extremt och sen trillar dit. Har bland annat provat att äta minimalt för att gå ner i vikt en gång, typ fem st dinkelpasta med lite broccoli och ett halvt glas mjölk till middag (för lääänge sedan), för att sedan hetsäta i typ flera veckor och gå upp allt och lite till :P

Men det är annorlunda med LCHF tycker jag. Har aldrig klarat av att hålla mig på en diet så länge, och bara jag vinner över det där hemska kolhydratsuget så går det bra. Måste bara få tillbaka motivationen :)

2009-12-21 @ 23:15:30
URL: http://http//jagskablisyrra.blogg.se
Postat av: Natosh

Hehe Satans glassbil som favoritfärdmedel var roligast!

2009-12-22 @ 12:03:54
URL: http://www.natosh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0