Nostalgi

Jag sitter och ser på Saltkråkan på tv. Det är verkligen hur bra som helst! Det görs verkligen inte barnprogram av Astrid Lindgrens kaliber nuförtiden och det är så synd. Mina ungar kommer definitivt att få växa upp med Astrid Lindgrens sagor, det kommer jag se till!

Nu har Henrik varit hemma hos mig sen i onsdags, imorgon börjar han jobba igen. Lite skönt ska det bli när han är borta på dagarna faktiskt. Fast så kommer jag inte att känna till helgen, när jag ska jobba och han ska vara hos Micke och Jessicka. Vi var där på mat igår, jättetrevligt som vanligt.

Måste komma igång med pluggandet också, det är ju så otroligt mycket att göra på vårterminen, men jag har inte kommit i stämning än och då är det så jobbigt! Jag vet att det är bara början som är jobbig, men vad ska jag göra om jag inte börjar? Jag kan ju inte hoppa direkt till mitten av terminen liksom.

Nu badar Henrik. Jag borde ta tag i disken...eller åtminstone plocka ned julen. Men orken är inte den bästa, vet inte varför jag är så slö idag. Har grus i ögonen också. Blööörk. Nej, nu får jag nog sätta igång, Saltkråkan är slut ändå.

Dagens middag: Skulle tro att det blir en köttbit och pommes

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0