1:a Advent

Och det spöregnar. Jag njuter. Så länge vintern håller sig borta är jag nöjd!

Det blev inte riktigt som vi trodde det skulle bli i helgen.
I fredags åkte Henk hem till Daniel och spelade tv-spel och drack öl. Jag kollade på film och var allmänt lat.
I går sov vi länge och hade ingen lust att baka eller så. Så vi bara....var helt enkelt. Hela dagen.
Jo just det, vi sålde våra filmer! De som jag annonserade här. En gubbe från gbg köpte hela klabbet.
Idag har vi också vart lata. Var och veckohandlade och letade lite julklappar på ÖB, men det fanns inge vidare skoj.
Sen har vi pysslat med varsitt och ätit kycklingsallad.

Pratade med Fredrik, verkar som om han kommer hit fredag om 2 veckor. Var så längesen jag såg honom! Saknar honom jättemycket.

Håll tummarna för att jag hör nåt från nåt jobb i veckan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0