Dan före dan före dan före dopparedagen!

Sådär!
Nu har jag betalat räkningarna. Verkar som om vi fick en liten julklapp utan att det var medvetet, för räkningarna var på ca 2500:- mindre än de brukar vara. Snällt tycker jag!

Nu är klockan snart 10 och jag borde sätta igång med packningen. Borde egentligen tvätta håret, men tror jag håller på det så länge som möjligt pga stygnen i nacken. Får göra det imorgon bitti istället.

Måste ta mig nåt att äta innan vi åker också, annars svimmar jag väl på vägen och det är inge vidare eftersom det är jag som ska köra! Jag längtar tills Robin får körkort, hehe.

Men God Jul på er alla! Det ska jag ha i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Gott nytt år!

2007-12-31 @ 10:17:57
URL: http://tezzies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0