Jodå

Jag ringde. Det visste jag att jag var tvungen till. Så jag har en tid hos doktorn nästa torsdag.

Igår skrev jag ihop en matlista för en månad. Och åkte och storhandlade. Det tog 1,5 timme att handla och jag fick med nästan allting! Det dåliga är att jag fick röja matlådor ur frysen för att få plats med allt =)

Annars händer det inte mycket. Vi kan inte flytta tillbaka till sovrummet än, vi behöver en riktig borrmaskin först. Har Henrik bestämt. Annars kan vi inte se på Lost när vi ska sova.

Nu ska jag i alla fall sätta igång med disken. Lat-Henkan har minsann inte alls skött sin disk!

Kommentarer
Postat av: Josse

Hej tjejen, hoppas att allt är bra trots diskning. Bra att du fick mejlet igår trots att det krånglade så jag höll på att bli tokig. Ser fram emot kvällens session, kl 18 hörs vi! Kram tills dess

2007-11-21 @ 10:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0