Läskigt

Ja, det var läskigt att gå till läkaren, men vad ska man göra?
Han ska i alla fall skära bort ett av mina födelsemärken den 19:e, det ser jag fram emot.

Kunde inte somna förrän 04.30 inatt. Och vaknade 09.00 och kunde inte sova mer. Så jag är trött idag. Lär märkas under hockeyn sen. Ska tvinga Tobbe att bjuda på kaffe minsann!

Fick för mig att jag var sugen på julskinka och köpte en färdigkokt på hemvägen från doktorn. Griljerade den, tog ut den, skar en skiva.....och bläää. Jag ville inte alls ha julskinka!
Jag är knepig. Tror det beror på min ångest. Svårt att ta beslut har jag för tillfället i alla fall! Rejält!

Idag har jag sökt 3 jobb till. Men det blir väl inget som vanligt.

Har jag tur imorgon så hinner jag se en skymt av världens bästa Gösta. Men då ska jag minsann ha tur också!

Nu tror jag att jag ska spela lite Trauma.

BTW, jag säljer min VHS-kollektion. 137 filmer, vilka ser du här: http://www.ostfrallan.com/forum/viewtopic.php?f=45&t=1377

Är du sugen, så säg till och lägg ett bud. Jag säljer dem i paket alltså, alla tillsammans. Bara till dem i Karlstad, Skoghall och Alingsås med omnejd. Karlstad och Skoghall kan jag ta med filmerna till, Alingsås med omnejd får komma och hämta dem.

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Uha skulle inte jag se fram emot precis, hade jag varit där skulle jag hålla dig i handen. Ha en bra helg kramar

2007-11-30 @ 11:04:32
URL: http://tezzies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0