Så förkyld!

I fredags åkte vi till Karlstad. Packade in alla grejer och Robin i bilen och körde raka vägen till gamla hemstaden.
Hem till svärmor där det bjöds på jättegod mat och bra tv och mycket prat.
I lördags åkte vi till Ikea med David o Josse, gick igenom ganska snabbt, hittade lite smågrejer men inget speciellt. Sen åkte vi till svärmor och bokade våran resa till Sicilien nästa höst! Yay!
16000:- poff-borta! Men det är värt det för 2 underbara veckor på världens bästa ö! Jag längtar så otroligt mycket!
Sen sminkade jag folk hela kvällen, vi var så söta! Det kommer kort på det senare.
Vi hade skitkul i alla fall, även om mina fötter inte hade så roligt i högklackat hela kvällen!
I går så åkte vi på e liten turné för att träffa de viktigaste.
Micke och Jessicka så klart och sen Eva, pappas flickvän. Hon jobbar i Oslo och jag ska söka jobb på samma ställe.
Efter en fika hos svärfar så var det dags att åka hem. Trodde vi ja! Hämtade upp Robin och åkte, kom till Grums....då kom han på att han hade glömt nycklarna hemma hos sin mamma! Åkte tillbaka. Då var hans mamma inte hemma och hon hade ingen mobil. Så vi fick sitta i svinkall bil och vänta. En timme efter att vi hade åkt första gången kom vi iväg igen. Denna gång utan missöden. Älskar att vara hemma!!!!

Blev ingen promenad imorse, för jag är förkyld. Jag har feber, ont i halsen och hostar. Usch och blä!

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Bara att konstatera att Tezzie är en av sveriges tröttaste människor somnade 10 i lördags å va väck men får ses nästa gång ni kommer ner och inte har så många järn i elden Kram

2007-11-05 @ 21:34:43
URL: http://tezzies.blogg.se
Postat av: Josse

Krya på dig tjejen, hoppas att vi hörs under dagen.Det var en toppenhelg, synd att det går så fort bara.längtar så till sicilien! Kram Kram

2007-11-06 @ 07:33:15
Postat av: Michan

Haha . Typiskt Robin xD ;)

2007-11-07 @ 18:23:09
URL: http://gonewiththesin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0