Thanksgiving

Jävla amerikaner att ha högtider jämt och ständigt!
Det gör så att mina serier inte sänds när de ska. Varken Fula Betty eller Greys Anatomi sändes igår när de skulle.
Så jag har inget att titta på när jag ska ställa mig på Orbitreken!
Pust och stön.

Tezzie, svar på din fråga: jag tycker mulliga kan klä sig i allt, så länge det ser smakfullt ut. Inga toppar som slutar ovanför naveln kanske. Men det tycker jag ser smaklöst ut på smala också.
Ser det konstigt ut på, hitta nåt annat sätt.
Min åsikt i alla fall.

Ikväll blir det citronkyckling och Lostmaraton. Vi ska precis börja på säsong 3 nu, så att Micke kan få tillbaka serien nån gång =)
Sen börjar säsong 4 i februari i USA. Det ser vi fram emot!

Imorgon ska vi väl ta och baka lite lussekatter. Hade tänkt göra julgodis också, men det vågar jag nog inte förrän helgen innan jul. Ska ta med det till Karlstad, men gör jag nu är det nog slut innan det.
Så ska det sättas upp julstakar också. Och kollas på mer Lost.
Och drickas starkvinsglögg och mysa!

Det är min helg i stora drag. Söndag blir väl städning som vanligt.

Hinner inte träffa världens bästa Gösta idag. Sorgligt. Men får göra det framöver istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0