Vinden busar lite här

Milt sagt alltså. Det blåser så in i h-vete!
Gjorde mig iordning för promenad och drog på mig vinterjackan, precis innan jag skulle gå så kastade jag en blick på termometern. 10 jävla plusgrader? Hur kan vädret svänga så fort? Gå på ett dygn från minus 1 till 10 plus? Helt otroligt.

Igår hände inte mycket. Skrev med Josefin på kvällen gick jättebra och så fort tror jag inte att en session gått tidigare. I och för sig så skrev vi om ganska roliga saker, kan ha varit det som gjorde att det gick så lätt och fort.

Såg på en riktigt usel film också, "The Invisible", amerikanska versionen av "Den Osynlige".  Originalet är riktigt bra tycker jag, men den amerikanska sög verkligen stenhårt.  Varför måste amerikaner (med få undantag,  tänk  Lynch)  förklara allt så att man inte får tänka själv? Det är så överarbetat och övertydligt alltihop så man behöver verkligen inte tänka, allt exploateras redan direkt på duken. Blä!

Jag är riktigt sugen på att se Saw 4 nu, men jag hittar ingen information om den på sf:s hemsida. Gör mig deppig!

Nu ska jag leta lite till och sen ska jag krypa tillbaka i sängen.
Imorgon åker vi till Karlstad! Jag längtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0