03.30

Så tvärvaknade jag. Jag hade ställt klockan på 4, men det var ju ingen idé att sova längre, så jag steg upp, klädde på mig och gick ut. Riktigt varmt idag, dryga 7 grader redan innan 4 på morgonen.

Jag har egentligen inte mycket att säga, vill mest bara stämpla mig som levande även idag.

Igår var jag en elak fru. Jag bad Henrik att han skulle dammsuga medan jag skrev med Josse. Det sa han att han skulle göra, men hela tiden vi skrev så satt han och kollade på film efter att han ätit stekt fläsk med löksås. Sen fick jag tjata på honom hela kvällen, först vid 21.30 så fick han tummen ur och dammsugade.
Och vi har spädbarn både över och under oss.....karlslok.

Nu ska jag titta på ett avsnitt av Fula Betty, jag är alldeles för upp i varv för att lägga mig än

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0