En liten stund

Jag hinner med att skriva en liten lägesrapport innan det är dags att åka ut till Skoghall och sätta igång med mindre roliga saker.

Jag hade ställt klockan på 9 men mamma och Thomas var för högljudda (med att prata alltså) så jag vaknade 8. Blääää! Kunde inte riktigt somna igår, jag sov ju inte i min egen säng med min älskade intill. Så jag låg och kollade på tv:n till 2 och efter det låg jag och vred mig ett tag innan jag somnade.
Jag är trööööött!
Nu hinkar jag i mig kaffe och lyssnar på mammas klagande över magsmärtor. Usch, hoppas hon inte har magsjuka. Jag brukar komma hit precis när hon blir sjuk på ett eller annat sätt och lyckas få med mig det hem.

Well, see you tonight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0