Ingen Pak Choy!

Jag letar och letar i affärerna efter Pak Choy, men det verkar vara omöjligt att få tag på. Det enda de kommer med när jag frågar är Mangold eller Kinakål....och det är ju inte jag vill ha!

Henrik har sovit nästan hela dagen. Och tro det eller ej, han ligger på soffan med en filt över sig nu med! Jävla slapptask! Jag ska minsann nafsa honom i armhålan sen.
Själv grillar jag kött i ugnen inför middagen. Tar lååång tid, men så blir det jäkla gott också.

David och Josefin kommer nästa helg, mina små mumsingar. Vi ska ut och glo på ljuset i stan och så ska vi till Ullared och handla julklappar på lördagen. Själv går jag igenom Gekås på två timmar, men Josefin förbereder för en heldag. Tröttnar jag är det ju bara jag går ut och sätter mig på ett café eller nåt, det ska nog bli bra.

Jag har precis planerat en nyårsmiddag också, bara att tänka ut vilka som kan tänka sig att åka 24 mil för att gå på den. Petra tror jag kommer i alla fall och jag hoppas på David o Josse. Och Robin såklart. De som bemödar sig att komma får i alla fall en prima trerättersmiddag! Ska skicka iväg formella inbjudningar som jag sitter och målar själv. Det är kul att pyssla ibland, speciellt som jag aldrig målar gips längre. Jag har ju ingen aning om vart man får tag på keramik och gipsfigurer här. Saknar det.

Har hittat bevis på att min man och min ex-fru är otrogna med varandra också! Jag blev asförbannad och gormade och skällde tills jag kom på att det var ju faktiskt jag själv som tog korten....=)
image7

Här slickas det på Skriet minsann!
image8

Aja, såna här bilder är obligatoriska när vi festar tillsammans. Och nej jag skojade bara, jag blev inte arg, snarare tänd! Nu skojade jag igen! Haha

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Mohahahaha va kul de är med sitt slickande jämt, jag får slicka på dig nästa gång vi ses haha

2007-10-14 @ 18:09:12
URL: http://tezzies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0