Mår bättre

Jepp, nu känner jag mig ganska frisk igen. Har fortfarande lite ont i halsen, men det är bättre.
Vi hade en liten kurhelg, kan ju va det som hjälpte mig.

I torsdags betalade vi räkningar, cirkus 11000:-  Alltid lika skoj!
Sen var vi på hockey hos Robin och FBK dängde VF rejält 4-1. Vi var sååå nöjda!
Skulle koka kycklingben också, till min halloweendräkt, men jag glömde att jag hade satt på plattan och fastnade vid datorn istället, så när det började stinka suspekt så rusade jag ut i köket. Varken kastrullen eller kycklingbenen gick att rädda, det var bara att kasta hela skiten.

I fredags fyllde min farbror 45 år. Jag hade skickat en ganska dyr blomma via blommogram till honom så jag hade nog hoppats på att han skulle ringa. Men där fick jag tji! Samma sak med att jag skickade ett brev till min farmor förra veckan, men inte fan fick jag nåt svar av henne. De säger att de inte alls har tagit ställning i allt det här bråket, men det märks ju ganska tydligt att de inte vill ha med mig att göra. Jaja, jag får väl låta bli att försöka helt enkelt.
Annars hände inte mycket i fredags. Efter att Henrik kom hem så åt vi middag, sen la vi oss på soffan och sov. I 3 timmar! Det var helt underbart! När vi vaknat så bara myste vi och såg på film och kände oss riktigt slappa och slöa.

På lördagen sov vi länge. Senare på kvällen tog vi med oss en flaska vodka, en flaska med kiwilikör och två flaskor sprite och knallade hem till Daniel. Gösta var där och ville träffas. Så vi satt där hela kvällen, spelade tv-spel, pratade, skrattade och blev fulla. Det var jättekul! Kände att jag verkligen verkligen saknar Gösta. Jag vill träffa honom oftare!

Igår såg vi på en massa film. Eller, två stycken och två halva. Slutet på en film vi påbörjade i lördags, två hela filmer emellan och sen började vi se en till. Det var längesen vi såg så mycket film, det är så underbart att ha ett litet filmmaraton ibland.

Idag har jag vikt tvätt, kollat på Fula Betty och Desperata Hemmafruar, sprungit 30 minuter på Orbitreken och pratat med brorsan. Han ska med på halloweenfesten till helgen med sin kompis Tobbe, jag försöker övertala dem att följa med till svärmor på förfest.
Nu ska jag diska och sen hade jag tänkt dammsuga, men jag tror att jag tvingar min man att göra det ikväll istället, det kan han gott göra när jag o Josse skriver.

Puss o kräm!

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Hehe grillar du på kycklingen så hårt...
Hoppas min till kvällsmaten klarar sig bättre. Ska ni vara i K-stad i helgen eller? ska försöka att ringa dig när jag får tummen ur...Kramkram

2007-10-30 @ 15:27:59
URL: http://tezzies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0