Mycket att göra, ändå sitter jag och skriver!

Sitter och lyssnar på Diablo Swing Orchestra när jag egentligen borde diska, städa, förbereda smörgåstårtor och baka vit chokladkaka. Skandal! Fy på mig!

Petra kommer hit idag, tjoho! Jag bara längtar! Saknar henne så jäkla mycket hela tiden.
I eftermiddag kommer Robin också och vi ska ha lite kalas som ni kanske förstår av allt jag måste göra. Det ska bli skoj, men vägen dit är ju inte det roligaste.

Jag måste påpeka en sak om det inte framgick tydligt i förra inlägget: Henrik följde med mig på swingersklubben för min skull! Det var jag som tjatatde dit honom och tog tillfället i akt när det nu finns en sån i Norrköping. Han skulle inte ha gått om inte jag hade tjatat. Bara så det blir klart liksom.

Nej, nu ska jag höja volymen en hel del och störa alla grannar med sina små barn medans jag diskar.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0