Tillbaka från morgonrundan

Vad konstigt vädret och temperaturen kan vara alltså. Igår var det stjärnklart på morgonen och bara 1 plusgrad, idag är det molnigt och 7 plusgrader!

Igår eftermiddag hade jag så tråkigt att jag gick ut och gick samma runda en gång till. Men det var inte alls lika roligt att gå på dagen, det var en massa folk ute och solen var jobbig i ögonen. Men det är skönt att röra på sig. På kvällen var det hockey på radion, jävla skitmatch! Färjestad förlorade hemma mot Linköping i förlängning. Så ska det ju inte vara! Förlorade 25:- som vi hade satsat på matchen också. Dumt dumt dumt!
Men jag fick mig ett svettigt 20-minuterspass på Orbitreken medans jag lyssnade, nåt positivt.

I dag åker Henrik med Robin hem efter jobbet, han ska leka frisör och klippa honom, sen ska de spela tv-spel. Såklart. Mina småpojkar känns det som ibland  =)
Så jag får roa mig på egen hand. Ska väl vika tvätt och dammsuga. Jättekul! Nej, men ett tidsfördriv och dessutom ett måste. Jag är alldeles för dålig på att hålla ordning i min fina lägenhet.
Sen är det skrivardags med Josefin mellan 18-20. Ser jag fram emot.

Men nu ska jag fixa lite frukost och duscha av mig lite promenadsvett

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag ser också fram emot kvällens skrivande =) Ha det bra tills dess.Vi får bestämma nån Ullaredhelg också..Kram på dig tjejen!

2007-10-10 @ 09:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0