Torsdag igen

Gissa vad jag nyss har gjort? =) Svårt va?
Jag flåsar som en st. Bernhard i solljus. Hade Danko Jones i Ipoden och då måste man ju gå ännu fortare. Han har grym energi i sina låtar den mannen och det smittar verkligen av sig!
Det är 2 grader ute, det känns som om jag har loppor över hela kroppen som sticks och kliar nu när jag är inne i värmen igen. Men jag hade tur, 50 meter kvar till min port så började det falla regndroppar, så jag klarade mig ganska torr i alla fall.

Det var inga får ute i Nolhaga, inte ens Mufflonen fast de brukar tycka om när det är lite kyligare. Men ett par av dvärggetterna låg i det blöta gräset och såg på mig som om jag var knäpp.

Det gick bra att skriva med Josefin igår, men jag fick en grym huvudvärk redan efter en timme. Som tur är så har jag en snäll man som kom springande med vatten och värktablett.

Såg klart den sista Beck-filmen också, blev riktigt besviken. Hade hoppats att den absolut sista filmen skulle vara lite speciell, men istället var den till och med lite sämre än de andra nyare avsnitten.

Lite trött idag, jag somnade inte förrän efter 2 inatt, läser en så spännande bok att jag har svårt att lägga den ifrån mig. Henrik däremot somnade minsann före 22, men han är ändå en trötter idag.
Blir inte mycket i eftermiddag, hoppas att Henk ska spela lite CSI så han kommer ikapp, då kan vi börja spela tillsammans, sen har vi just fått ned ett nytt Nancy Drew också, kanske blir lite dataspel i helgen.
Imorgon ska han till Robin på X-boxturnering med några andra arbetskamrater, får se vad jag ska hitta på då. Nåt blir det ju alltid.

Nu blir det lite kolhydratsnål frukost.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0