Ty fusan

Ty fusan vad det är kallt. Eller, egentligen är det bara  -2 grader, men det känns otroligt kallt när man är ute och spatserar klockan 4 på morgonen. Jag förfrös mina lår litegrann, fick spola dem med 40-gradigt vatten i säkert 1 minut innan jag kände något. Var tvungen att tina mig lite i duschen.
Imorgon blir det nog långkalsonger under byxorna skulle jag tro. Och i eftermiddag är det dags att leta i källaren efter vinterjackor och kängor.

Igår skrev jag med Josefin. Det var en extra jobbig session, jag grät ur mig en hel del, men det verkar bli ett riktigt bra kapitel av det. Och jag mådde mycket bättre efteråt.
Vi ska skriva ikväll också.

Annars hände inte mycket igår.
Jo! Arbetsintervjun. Den blev aldrig av. Jag kom dit på utsatt tid och ringde på, ingen svarade. Jag slog mig ned på trappan och väntade. Och väntade. Och väntade. När jag väntat i 40 minuter (jag vågade inte gå, tänk om de kom precis när jag hade gått) så kom det en tjej i trappan. "Ojdå, just det" sa hon när hon fick syn på mig. Tydligen hade de glömt bort att jag skulle på intervju och nu hade de inte tid med mig. Så jag fick snällt gå iväg till tågstationen igen.
Jag var lite pissed på hur det hade gått, så jag tröstade mig med King Wings på BK på stationen.

Henrik och jag sov middag tillsammans igår, det var jättemysigt!
Sen spelade vi på hockeyn och äntligen vann vi lite pengar!

Nu ska jag gosa in mig i mitt underbara täcke i min underbara säng och sova underbar sömn!

Kommentarer
Postat av: Någon

Hoppas att de stod för reseersättning i alla fall. Dålig stil annars.

2007-10-24 @ 08:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0