Vintern närmar sig

Fy fan! Nollgradigt och is på rutorna. Usch och blä, jag tycker VERKLIGEN inte om vintern!

Har nyss kört Henrik, Robin och Styffe till jobbet. Jag måste ha bilen idag, för jag ska på arbetsintervju i Göteborg.
Deltidsarbete som hembiträde! Men va tusan, det är ju ett jobb i alla fall, ser bra ut på pappret om jag får det. Egentligen vill jag inte ha det. Eller jo, jag vill ha ett jobb och att jobba som hembiträde gör mig ingenting, men just att det är i Göteborg! Jag hittar inte så jättebra där....sen är det ju en bit att åka varje dag också.
Men men, jag har ju inte fått jobbet än, ska varken klaga eller jubla.

Igår var vi hemma hos Styffe och Maria och kollade på hockey, FBK-HV71: 5-2. Yay!
Jag hade satt pengar. Men tyvärr satte jag på Sötertälje - Djurgården också med Södertälje som vinnare på hemmaplan. Så det sket sig med pengarna ändå.
Men det var jättetrevligt hos dem. Vi skojade en massa och skrattade hela periodpauserna. De är helsköna!

Jag kommer inte kunna sova nåt mer innan intervjun, den är 10.20. Jag är alldeles för nervös. Fast jag vet inte om jag är nervös för att jag ska få det eller inte få det  =)

That's all for now!

Kommentarer
Postat av: Josse

God morgon, jag håller tummarna för arbetsintervjun. Ska bli spännande att höra om det ikväll. Vintern suger men då får man mysa lite extra istället =) Fixade maskeradkläder igår, ska vara en mega-size fé! Kram på dig

2007-10-23 @ 07:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0