Ursäkta

Jag är dålig på att skriva nu, jag vet. Jag ska ge mig själv en imaginär dask på handen så kanske jag blir bättre. .....AJ....sådär!

I och för sig har det inte hänt så mycket värt att skriva om heller. Min underbara mamma är sjukskriven igen, men nu för en inflammation i armen. Stackars henne, alltid är det nånting!

Jag är grymt sockersugen! Jag har rena abstinensen märkte jag igår när jag var en riktig surkärring och var på väg att ta till lipen flera gånger. Men jag tänker inte äta nåt sött, jag vägrar!

Idag ska jag jobba på avdelningen över våran, och jag ser inte fram emot det. Jag trivs verkligen inte däruppe, det ger mig lite småångest sådär. Fast inge farlig ångest, bara pyttelite. Som tur är ska jag inte jobba länge. 14 - 20.30. Typiskt idag när Benja fyller år och bjöd hem oss på fika. Bara kaffe för mig men ändå.

Imorgon ska jag träffa studievägledaren och diskutera huruvida det blir nå studier till hösten. Och snart får jag reda på mitt sommarschema på jobbet också, weeiii!

Nu ska jag peta i mig lite frukost (inge sugen på nåt utom glass och det får jag inte äta) och sen bara vänta på "the hour of doom". Nä, haha, så illa är det inte, men det är inte kul kan jag försäkra.

Dagens djur
image81

Kommentarer
Postat av: yvonne

Var får du alla sköna bilder från?
Lycka till hos studievägledaren. Och även med
sommarjobbet!
Ha en skön kväll.
(Har ni något tjall med eran e-post?)
Yvonne

2008-04-16 @ 15:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0